fredag den 18. september 2009

Ready for Berliner Pfannkuchen!


Så er stuffet pakket, løbeskoene snørret, garminen ladet, de nye solbriller pudset, hoveddøren er smæklåst og jeg trækker undrende blikke fra forbipasserende, som jeg kommer rullende der med min kuffert en fredag morgen i villakvarteret.

Mentalt er jeg på vej til berlin, selvom jeg kun er på arbejde en spytklat hjemmefra de næste par timer indtil, toget finder på at afgå.


Kursen er lagt for weekenden, og jeg føler mig fri som aldrig før! Det her er noget jeg vil, har planlagt og gør fordi jeg synes det er fedt!

Det er en skøn fornemmelse, der kun indimellem overskygges af en dårlig samvittighed, fordi jeg vælger ikke at være sammen med ungerne, i min uge. Men jeg ved heldigvis at de synes det er fedt at overnatte hos farmor og farfar, og denne gang endda også over en hverdag. Det er nok mest faren der lider et savn på det punkt ;)

Tror nok jeg føler mig nogenlund
e sådan: Happy Up Here eller måske sådan ;)

Hvor klamt kommercielt det end er, så har Nike fat i en helt elementær eksistentialistisk sandhed når deres marketing brøler: Just do it!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...