lørdag den 19. september 2009

Berlin, 9 timer før


Så er det ved at være snart!
Billedet er fra vores gåtur hjem til hotellet i den varme aften, efter at have spist mere pasta på restaurant Juliet. Ligger nu i min hårde hotelseng og studerer ruten en sidste gang (ihvertfald for i dag). Har gået og forberedt, med at pakke skiftetøj, sætte nummer på den trøje jeg tror jeg skal have på, snørre chip i skoen og ryddet op i kufferten, så jeg er helt sikker på at der ikke ligger noget i bunden jeg skal bruge.

Spændingen har opbygget sig i løbet af aftenen, er nu ved at være rigtig spændt og tændt på i morgen. Føler mig efterhånden helt mentalt med på hvad der skal ske, fysisk ved jeg at det er fornuftigt, og det praktiske har jeg styr på nu. Det eneste jeg mangler er en god nats søvn, så jeg vil slutte nu. Godnat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...