fredag den 4. september 2009

Klar til endnu en halv; Fanøløbet 2009


I morgen bliver det så til en halvmaraton ved Fanøløbet 2009, med nr 127 på maven. Som det ses har jeg investeret i et par løbesolbriller, så jeg ikke bliver taget med bukserne nede af solen igen, som det skete til Hjertingløbet.
Vejret ser dog ud til at blive noget cheasy noget, hele dagen i dag har det pjasket ned, og gør det stadig. Håber ikke vinden bliver for hård på stranden, det kunne godt gå hen og blive lidt uhyggeligt :- Men om ikke andet er det da en skøn tur igennem Fanøs natur, den kan nydes uanset.
Min forventning er at ramme ind omkring 1:45, det matcher min PR plus lidt slack til regn, blæst og løb i sandet. Håbet er selvfølgelig at kunne stikke PR på 1:39:44, men det sætter jeg nu ikke næsen op efter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...