fredag den 15. maj 2009

Trippin'n'waitin' på en milepæl!!

Går og er lidt små(underdrevet: megastor)rastløs, for om få halve timer begynder et nyt kapitel i min tilværelse.

Jeg skal for første gang have mine piger i min nye bolig, som jeg officelt overtager i dag, men har haft adgang til siden i søndags, så jeg har nået at flytte og indrette lidt. Det er en mega underlig fornemmelse. I over et halvt år har min eks og jeg kørt en ordning hvor vi på skift (7/7 dage) har haft vores unger i vores tidligere fælles hjem (villa som er til salg, men endnu ikke solgt). Det har fungeret rigtig godt, og har jo holdt ungerne i deres vante rammer. Men nu er det deres tur til at begynde at være nomader mellem hjem.

På de få dage jeg har haft min nye bolig, har jeg mærket hvor skønt det er for mig at få en fast base igen, men jeg er rigtig spændt, og noget nervøs, for hvordan det kommer til at gå med pigerne i den nye boligsituation. Hvordan vil de reagere på at blive 'splittet' 50%/50% mellem de to hjem? Hvordan vil de forholde sig til at det nu kun er far der bor i 'det nye hus'. Har de egentlig forstået hvad det er der sker?

Puha, skal snart rundt og samle dem op i institutionerne, det strammer lidt i maven...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...