onsdag den 13. maj 2009

Næsten unik t-shirt, nu min



Modtog min første itself. tee i dag.

Faldt over sitet i sidste uge, og forelskede mig straks i designet Refable Pndora's Box. Det er et motiv med en anime inspireret tøs der åbner en slags Pandoras æske, og ud vælter en masse ukontrollabelt indhold (bla. ordene på spansk/portugisisk; paz=fred, vida=liv, alegria=glæde og amor=kærlighed).
Selvom det ikke er helt i tråd med det mytologiske indhold af æsken (menneskets ulykker), så passer det perfekt ind i mit livs kontekst som det er lige præcis nu. Med voldsomt store omvæltninger og mulighed for at forholde mig til mig selv og livet, og finde frem til det der giver mig glæde og lykke.

Det bliver heller ikke dårligere af at itself er en brugerbidrags styret community side. Designs kan bidrages af almindelige brugere, og trykkes i meget begrænsede serier (de garanterer maksimalt 6000 stk). Så forvent ikke at se ret mange af den her tee på gaden!

Cool, lige min stil og filosofi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...