søndag den 24. maj 2009

Cph slut: 3:48:32


Med yoghurt i bægeret skal energiunderskuddet bekæmpes! Sidder og kværner lidt energi indenbords efter 42 selvfølgelig hårde, men først og fremmest tilfredsstillende km til copenhagen marathon. Alting klappede for mig i dag, selvom jeg ikke syntes jeg var helt så ordentligt forberedt som jeg gerne ville være. Jeg fik disponeret fornuftigt, og startede langsomt op i 4:15 gruppen men bevægede mig op i feltet da jeg var godt gennemvarm, og kom op og fandt mit eget tempo. Jeg mærkede en smule til ankelskaden allerede efter 10 km, men med lidt proaktivt temposkift kunne jeg holde den fra at give problemer. Det hev også lidt omkring 28 km på bagsiden af knæet i senen på ydersiden (reminder til mig om at slå op hvad den hedder), men det forsvandt efter lidt udstrækning mens jeg ventede på at komme på toilet ved 32 km. Det begyndte at blive hårdt oppe omkring de 30, men stædigheden formåede at holde tempoet nogenlunde hele vejen igennem. Jeg forsøgte at spurte i mål fra 41 km, men gassen gik hurtigt af ballonen, så jeg måtte sænke tempoet igen og tage den mere med ro de sidste 700 meter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...