søndag den 11. oktober 2009

Fra Toyota er du kommet...


... fra Toyota skal du igen udrulle.

Har lige sagt farvel til den trofaste Avensis der har tjent min tidligere familie gennem 2.5 år, og er på gåben på vej hjemad fra Toyota Esbjerg. Selvom handlen kunne have været økonomisk bedre (men over en finanskrise kan man ikke forvente mere), er det med en god positiv fornemmelse i maven.

Jeg ser det som en af de store milepæle i skilsmisseforløbet, ihvertfald omkring de rent materielle konsekvenser. Indtil videre har vores materielle besiddelser været stort set uændret. Det fælles hus står som det altid har gjort, bortset fra at jeg er rykket ud, og ind i min egen lejlighed, men med møbler vi i fælles hjerneblødning købte til en fælles lejlighed, som vi havde en periode, mens vi forsøgte at finde ud af hvad der skulle ske i vores liv.

Nu kom vi et skridt videre i vores uafhængighedsgørelse, og det er det der tæller. Skidt pyt med de par hundred tusinde vi har mistet på den bil. Selvom jeg har kæmpet for at minimere dem, så kan jeg kun trække på skuldrene over dem, og glæde mig over at vi begge nu kommer et skridt nærmere den virkelighed der er et faktum, og ikke en fake fælles virkelighed ingen af os egentlig ønsker.

Håber min tidligere kone er klar til at møde den virkelighed, og ønsker hende alt held og lykke med det, jeg ved at jeg er klar, superklar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...