tirsdag den 30. marts 2010

Løber solen ned - månen op


Havde en fantastisk løbeoplevelse i dag, hvor jeg løb en af de lidt længere ture, 17.9 km endte den på.
Det fede var, at jeg lige ramte splittet mellem solens nedgang og månens opstigning, idet jeg vendte på min rute.

Jeg kunne nyde den smukkeste solnedgang med blå himmel og skyer i horisonten over Ho Bugt, mens jeg løb udad langs Strandpromenaden ved Sædding (billede taget 20:06).

Jeg vender normalt næsen hjem mod byen, der hvor Strandpromenaden slutter i en P-plads, lige hvor Sædding og Hjerting skiller (hvor Sønderris Bæk og Møllebæk løber sammen og ud i Ho Bugt). Oftest løber jeg tilbage langs strandvejen, så  det ikke bliver så ensformigt.

Lige i det jeg tager svinget rundt, ser jeg bare den flotteste store fulde måne svæve over hustagene, diametralt overfor solen jeg lige har set synke i havet. Wauv!

Forsøgte at fange den med kameraet, men billeder er fattige når det gælder de her scenerier. Her er det bedste skud, fra volden ved Hjertingvej og ind over havnen (billedet er taget 23 minutter efter det forrige; 20:29).

Skøn tur og afslutning på dagen, håber benene kan bære mig i morgen, efter de knap 45 km jeg har brændt af de sidste 4 dage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...