onsdag den 11. august 2010

Rykker til radio-gribben

Så fik jeg min radio-debut, live og det hele ;)

Blev her til morgen kl. ~7.15 interviewet via telefon i DR P4 Syds morgenflade, for at kommentere på lovgivningen omkring rykkere og rykkergebyrer.
Interviewet var trigget af et blogindlæg jeg skrev i foråret, om en konkret oplevelse jeg havde med en kommunal rykkerskrivelse, hvor der var påløbet et gebyr allerede på første rykker, som jeg ikke synes var passende.

Hør interviewet herunder:



Det bliver lidt spændende at se om det skaber noget yderligere interesse for sagen. I det mindste var det en interessant oplevelse at være i radioen, og få et lille indblik i hvordan journalisterne arbejder, og historierne skabt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...