fredag den 12. marts 2010

Nts: adresser og forvirring


Note to self: jeg bor i nummer 7, st tv, til venstre, til venstre, til venstre...

Esbjerg Kommune har lavet en dikteret, uforklaret og lovstridig (se tidligere indlæg) flytning af min store datters og min adresse fra th. til tv.

Selvom jeg stadig mener vi bor th., udfra bestemmelserne i adresseloven og den nuværende udformning af adgangen til lejmålene, har jeg opgivet at få officielt ret. Det er rent op ad bakke, eftersom jeg skal overbevise både PostDanmark (som har flyttet min adresse frem og tilbage 4-5 gange i deres registreringer), Esbjerg Kommune og min udlejer (som anvender th. erhversmæssigt) om at det forholder sig således.
Så nu hvor kommunen har sendt os nye sygesikringsbeviser på deres eget initiativ, vælger jeg at leve med at bo tv. fremover.

Q.E.D.
(indlæg opdateret 2010-03-29)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle meninger er valide, bare kom med dem...